Algemene Voorwaarden Prachtig Aandachtig
Prachtig Aandachtig richt zich op coaching bij hoogsensitiviteit en aandachtig leven. Prachtig Aandachtig is bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onder nummer: 69140677
Artikel 1. Definities
1.1. Onder opdrachtnemer wordt verstaan Prachtig Aandachtig.
1.2. Onder opdrachtgever wordt verstaan een ieder die een aan een coachingsgesprek, -traject, of -sessie deelneemt, danwel een training of een vorm van de seminars aangeboden voor Prachtig Aandachtig.
1.3. Onder diensten wordt verstaan; coachingsgesprek, -traject, -programma, of -sessie, adviesgesprek, training of een vorm van de seminars aangeboden voor Prachtig Aandachtig.
Artikel 2. Toepasselijkheid en uitvoering
2.1.Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle mondelinge en schriftelijke offertes en overeenkomsten van of met en alle daarmee verband houdende handelingen, zowel van voorbereidende als uitvoerende aard.
2.2. De overeenkomsten leiden voor opdrachtnemer tot een inspanningsverplichting en niet tot een resultaatsverplichting.
Artikel 3. Overeenkomsten
Overeenkomsten komen tot stand wanneer deze schriftelijk, middels e-mail, zijn vastgelegd. Gemaakte afspraken via de telefoon zullen daarom per mail worden bevestigd.
Artikel 4. Tarieven
4.1. Tarieven voor coachingsdiensten zijn te vinden op www.prachtigaandachtig.nl.
4.2. Tarieven voor diensten zonder vaste waardebepaling worden kenbaar gemaakt middels een offerte. Offertes zijn 30 dagen na offertedatum geldig.
Artikel 5. Betaling
5.1. Betaling van een losse coachingssessie dient te geschieden voorafgaande aan de eerste sessie.
5.1.1. Opvolgende sessies kunnen volgens afspraak ineens of achteraf per sessie worden betaald. Betaalverzoeken dienen binnen 14 dagen te zijn betaald.
5.1.2. Bij betaling in termijnen dient het eerste deel te zijn betaald voordat toegang wordt verleend tot een digitaal product.
5.1.3. Bij betaling in termijnen gaat men een betalingsverplichting voor alle delen, totdat het volledige bedrag is betaald van het programma waarvoor is gekozen.
5.2. Deelname aan een training dient vooraf betaalt te worden.
5.3. Deelname aan een seminar dient vooraf betaalt te worden tenzij anders overeengekomen.
5.4. Betaling van digitale producten gebeurt voor toezending van de documenten.
Artikel 6. Annulering en verzetten afspraak
6.1. Bij annulering door de opdrachtnemer door ziekte of overige overmacht, zal er gezamenlijk gezocht worden naar een ander moment. In het uiterste geval dat opdrachtnemer en opdrachtgever hier niet uitkomen en er reeds een aanbetaling is gedaan, zal dit bedrag worden teruggestort.
6.2. Annulering door de opdrachtgever dient te geschieden 24 uur voor de gemaakte afspraak en er zal gezamenlijk gezocht worden naar een ander moment. In het uiterste geval dat opdrachtnemer en opdrachtgever hier niet uitkomen en er reeds een aanbetaling is gedaan, zal dit bedrag worden teruggestort.
6.3. Bij annulering door de opdrachtgever later dan 24 uur voorafgaande aan de gemaakte afspraak, kan de opdrachtnemer 50% van de kosten aan opdrachtgever factureren.
6.4. Bij het niet verschijnen van de opdrachtgever op een coachingsafspraak zonder te annuleren, is de opdrachtnemer genoodzaakt het volledige tarief van de gemaakte afspraak in rekening te brengen en is de opdrachtgever verplicht deze te betalen.
6.5. Er wordt geen restitutie gegeven als opdrachtgever afwezig is op een van de avonden van een training.
6.6. Er wordt geen restitutie gegeven op digitale producten.
Artikel 7. Aansprakelijkheid
Opdrachtnemer is op geen is op geen enkele wijze aansprakelijk voor schade aan en/of verlies van persoonlijke eigendommen welke door de opdrachtnemer naar een seminar worden meegenomen, dan wel schade of letsel dat ontstaat tijdens of na het volgen van een van de diensten aangeboden door opdrachtgever.
Artikel 8. Geheimhouding
8.1. Beide partijen dienen zich te houden aan geheimhouding van alles wat is besproken tussen opdrachtgever en opdrachtnemer tijdens één van de diensten.
8.2. In het geval van dreigend gevaar voor zowel opdrachtgever als de samenleving behoudt opdrachtnemer zich het recht de geheimhouding te doorbreken en zal zij de daartoe bevoegde en bestemde instanties inlichten.
Artikel 9. Klachten
9.1 In het geval van een klacht dient de opdrachtgever de klacht schriftelijk (e-mail) en binnen 14 dagen na het ontstaan van de klacht kenbaar te maken aan opdrachtnemer..
9.2. Klachten worden binnen 14 dagen in behandeling genomen.